Γ/σιο Ρεντίνας
Συνάντηση «Όμοιος και διαφορετικός»
- Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες (3 ή 4).
- Δουλεύουν το θέμα :Γράφουν τα χαρακτηριστικά ενός (Αν θέλουν τον ζωγραφίζουν) εφήβου ( πως είναι , τι κάνει, τι σκέφτεται, πώς νιώθει…).Σκέφτονται : Αυτός ο έφηβος πως μπορεί να διαφέρει;Μπορεί να έχει κάτι που να τον /την κάνει να διαφέρει;Δουλεύουν περίπου 15 λεπτά
- Κάθε ομάδα παρουσιάζει με έναν εκπρόσωπο- συζήτηση όλοι μαζί
- Ατομικά γράφουν για τον εαυτό τους σε ένα χαρτί τρία πράγματα:Είμαι …. (γράφουν κάποια χαρακτηριστικά για τον εαυτό τους)Μοιάζω … ( σε τι πιστεύουν ότι μοιάζουν στους άλλους) Διαφέρω… ( γράφουν σε τι πιστεύουν ότι διαφέρουν , τι έχουν πιθανώς διαφορετικό)
Όποιος θέλει μας διαβάζει αυτά που έγραψε.
5. Βλέπουμε το βίντεο (Νο1) και δουλεύουμε σε ομάδες :
Τι έγινε στο βιντεο; Ποιος είναι ο διαφορετικός;
Πως νιώθω;
6.Συζητάμε /τι μπορούμε να κάνουμε για να είμαστε όλοι μαζί
7.Τρόποι επικοινωνίας
Βλέπουμε το βιντεο No 2 και συζητάμε για την επικοινωνία με κάποιον που μας φαίνεται διαφορετικός.