Διαδικτυακή συνάντηση διαμεσολαβητών του σχολείου μας με εκπροσώπους φορέα -“Πυξίδα”

Γ/σιο Ρεντίνας

Συνάντηση «Όμοιος και διαφορετικός»

  1. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες (3 ή 4).
  2. Δουλεύουν το θέμα :Γράφουν τα χαρακτηριστικά ενός (Αν θέλουν τον ζωγραφίζουν) εφήβου ( πως είναι , τι κάνει, τι σκέφτεται, πώς νιώθει…).Σκέφτονται : Αυτός ο έφηβος πως μπορεί να διαφέρει;Μπορεί να έχει κάτι που να τον /την κάνει να διαφέρει;Δουλεύουν περίπου 15 λεπτά
  3. Κάθε ομάδα παρουσιάζει με έναν εκπρόσωπο- συζήτηση όλοι μαζί
  4. Ατομικά γράφουν για τον εαυτό τους σε ένα χαρτί τρία πράγματα:Είμαι …. (γράφουν κάποια χαρακτηριστικά για τον εαυτό τους)Μοιάζω … ( σε τι πιστεύουν ότι μοιάζουν στους άλλους) Διαφέρω… ( γράφουν σε τι πιστεύουν ότι διαφέρουν , τι έχουν πιθανώς διαφορετικό)

Όποιος θέλει μας διαβάζει αυτά που έγραψε.

5. Βλέπουμε το βίντεο (Νο1) και δουλεύουμε σε ομάδες :

Τι έγινε στο βιντεο; Ποιος είναι ο διαφορετικός;

Πως νιώθω;

6.Συζητάμε /τι μπορούμε να κάνουμε για να είμαστε όλοι μαζί

7.Τρόποι επικοινωνίας

Βλέπουμε το βιντεο No 2 και συζητάμε για την επικοινωνία με κάποιον που μας φαίνεται διαφορετικός.